söndag 30 oktober 2011

Halloween!




I fredags efter skolan blev det att gå direkt till jobb. Lagom mycket o göra så det var skönt. Sen blve det att gå hem o börja på make overn till kvällen bravader! Efter en lång stund blev resultatet klart.. Jag blev typ "Lady Gaga" om de e sant eller ej får ni själva avgöra.. Men kul hade jag o jag fick använda jätteögonfransar... =D Alltid roligt med maskeradkalas för attt se va andra kan komma på att vara.. En del fiffigare än andra :P
I lördags var det typ Jobb hela dagen o sen på kvällen drog ja o Malin till Sven's Viking Pizza =) Jättegott var det iaf :D  Fick skala 24kg bananer iaf....
Sen idag fick jag gå upp tidigt o dra till jobb igen.. .MEga trött i fötterna efter att ha stått så mkt.. Menmne jag överlever det :P Nu ikväll blev det ett av favorit programmen "Junior Masterchef" väldigt roligt o titta på =D
Nu blir det sova... Btw. skiljer 10h nu Sverige-Australien...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar