torsdag 20 oktober 2011

EMMA

Denna helgen har jag jobbat hela helgen.. SOm sagt när jag inte e i skolan så jobbar jag....O nu var jag på mitt nya ställe i Lördags som va jättestressigt för tydligen dök inte alla upp,... Men kul när de e mycket o göra.. Sen på söndagen jobbade jag sen eftermiddag så det var sådär kul.. inte så jättemkt o göra o så fick jag vara med o stänga.. lite småsegt när man inte riktigt kan stängnings rutinerna.. så det var inte lika roligt.. Men fick passa på o åka till Warringah Mall o shoppa lite istället på förmiddagen :p Blev en ny mobil (Galaxy mini) för blev jättetrött på den andra jag hade.. Stängdes av,hängde sig o jag kunde inte skriva mycket på smsen för det blev 2 sms istället.. rätt segt tycker jag.. Så fixade ny mobil (SÅ NI SOM VILL SMSA MIG DÄR HEMMA, LADDA NER WHATSAPP appen  om du har en touch telefon så kostar det inget o smsa)  o sen hittade jag ett par as coola skor o sen en enkel liten klänning :P  O pricken över i:et så fick jag träffa Böda- "Pizza"-Emma på kvällen o hennes kompis.. En tjej som jag träffade under sommaren så det var sjukt kul att få träffa henne igen..: :D  Många skratt o många bödaminnen kom upp :D underbart..

Sen på Måndagen blev det jobb under dagen fast på det andra take-away stället dennna dag så det var helt okej inte alltför mkt o göra men det va rätt skönt.. Sen på kvällen träffade jag emma igen :D gillasgillas ....

Påtisdagen hade jag en heldag i skolan men den gick ganska bra...Börjar få en del o göra så pluggapluggaplugga =D  sen blev det en kvällspromenix med Malin på kvällen jätteskönt :D
I onsdags hade jag en lektion så det blev o träffa Emma igen o steka på stranden nån timme ... Underbart ;) sen lite möten under eftermiddagen....

Igår så hade jag en heldag i skolan igen... jätteskönt nu när solen e framme så man kan sitta o mysa i den under rasterna :D  Fick jättebra beröm från en av mina lärare som tycker jag har jättebra potensial o tror jag kommer bli en jättebra ledare :P  (hade lite övningar på lektionen o jag var ledare över dom andra) så det var Mega kul  :D:D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar