tisdag 8 november 2011

förskyld

Nu har det nog hänt lite sen sist jag skrev... Har gått o nblivit förkyld ont i käken för jag tror min ena visdomstand e på väg.. inte jätteskönt ska jag säga... Men förra veckan blev det skola, plugga,jobba,skola,plugga plugga... Sen kom helgen o då blev det dags för en tjejkväll i Dee Why för ett  Bröstcancer event, där man kunde få allt från massage,manikyr, hand massage, spå sig, köpa lotter och vara med i aktion och ge pengar till välgörenheten - Bröstcancern....  En väldigt trevlig kväll tycker jag... Sen på lördagen blev det jättevarmt o jag fick jobba... Stressigt blev det o sen efter jobb  blev det att gå direkt till skolan o joina Scandinavian Bad Taste party.. En väldigt rolig kväll.. o På söndagen såg jag fram emot att sluta tidigt på jobb o få njuta eftermiddagen på stranden... Men icke sa nicke... efter jobb blev det molningt o jag gick till Malin som redan låg på stranden.. typ en timme senare började spö regna o sen kom åska o blixt.. Blev en mysig eftermiddag hemma istället.... En massa te drickande o en rabarberpaj blev bakad :D GOTT...
I måndags var det EMMAS dag.... Jag njöt av att vara ledig från skolan o från jobb så jag tillbringade dagen på stranden o sen kom molnen igen så det blev hem till lägenheten o titta på Flight of the Conchord istället.. MYS.....


Idag har det varit en okej dag... lång dag i skolan men det gick bra o idag fyller världens bästa underbara kompis år MIM LINDSKOG!!! önskar dig en toppen dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar