torsdag 5 mars 2009

JOOOOBBBBBB!!!!


SÅ då har man kanske ett jobb också :D:D:D skit bra :D som tur var så gillar han som anställer svenskar så då hade jag tur haha :D:D

Men det är på ett cafe på Warringah Mall ( stort köpcenter) så har vi tur så blir det ett bra ställe :D:D

Chefen där är lite svår att förstå men rätt rolig med, do you understand???


Menmen annars händer inte så mycket konstigt här. har liksom mest sökt jobb hela veckan så har inte gjort så mkt mer... När jag kommit igång med jobbandet o har koll på hur jag jobbar o såhär blir det nog att jag tar tag i simningen med, har inte blivit så mkt än... men det kommer det med :D:D


aja nu ska ja försöka plugga menyn så jag kan göra de olika smårätterna imorgon :D:D


om du försöker nå mig på mitt vanliga nummer sluta med det o ring/sms:a till +61416988291


är nån som har ringt mig 2 gånger men får bara dolt nr så du som försöker nå mig ring mig på det andra numret istället så kan vi prata där, annars blir det SVIN DYRT :(


ha de bra !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar