tisdag 3 mars 2009

jobbsökandet

hejhej!
Har tillbringat dagen med att gå runt i Manly för att söka jobb på olika restauranger, oturligt nog så är det många som inte har något ledigt för tillfället osv. så får leta vidare o hoppas jag hittar något snart....
Annars har det inte hänt så mkt ida :/ pressat lite på stranden och blivit lite mer brun, men de tragiska är att jag brände min rygg första dagen här så nu har det typ "läkt" så nu fjällar jag istället.Mindre skoj kanske.. kliar hela tiden :(
Låg även ett tag på beachen och kollade in beachvolleyball :P verkar rätt skoj :D när jag börjat jobba ett tag o har money så kanske det blir att man går sån 6 veckors kurs, hade vatt väldigt skoj faktiskt....
menmen annars inte mkt mer ida.... Jobbsökardag har det blivit...

Pussheeeeeeeeeeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar