tisdag 10 mars 2009

DUKTIG







Har jobbat hela dagen med en crazy chef. "it´s easy,It´s easy" eller " do you understans" det man hör från henne.. MenMen har fått börja lära mig kassan med , lite svårt att hitta alla saker på den för där är en massa saker som vi inte ens har (onödigt) . Men jag o Tue en tjej som oxå är i köket blev irriterade på Chefen för en massa saker men men blir kanske bättre imorgon,, hahah man kan inte vara säker där faktiskt..






Sen när jag gick hem från bussen blev jag sugen på att simma lite så jag gick till North Stayne och simmade lite i den poolen där som ligger i havet (50:a) men så ena änden av poolen så var där en massa tång o sånt så de va lite räligt så jag vände hela tiden när de började haha men ändå var jag rätt så duktig tycker jag :D



Blev sen att jag o malin gick till the corso o tog varsin mövenpick :P och satte oss på manly beach o hade mys....


ha de nice :D:D
ps. använd inte plast påsar ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar