fredag 24 juli 2009

SVENSKT GODIS =)
















Då har man äntligen ätit lite svenskt godis :D:D Kexchoklad och Ahlgrens bilar... mega gott... har även poppat popcorn idag på spisen... gick bättre än va jag trodde faktiskt :D mega gott de med :D:D Fick även många skvallertidningar av Mor :D:D Underbart :D TACK SÅ MYCKET! Har jobbat hela veckan.. Varit duktig som varit ute o gått typ 5 dagar efter jobbet denna veckan.. mega duktigt :D:D hehe I måndes bokade jag min resa som jag ska göra den 1 november så nu ska jag få se Australiens fina platser o viktiga ställen :D:D Längtar redan.. Menmen ja det är väl det som hänt... Denna kvällen såg jag o Malin på Rugby Leauge Manly Sea Eagles vs Knights. Manly Vann med 44-20 mega nice :D:D aldrig fel att titta på snygga män som jagar en boll ;) Just Det Förra veckan så fick min kusin hämta en fågel. skulle prova att mata den men den ville inte sitta i min hand utan på huvudet.. menemn mega söta var han i alla fall :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar