torsdag 9 juli 2009

snaart!!




jaha då har man snart jobbat väldigt många dagar i sträck utan ledighet.. typ 9h nästan varjedag..alltid trevligt =) eller inte =( menmen .. Igår så träffade jag Thomas Persson en gammal simmarkompis som kom o besökte underbara Manly igår.. Vi käkade Pizza på HUghos :D mega nice pizza där! Sen kom man hem, hade dom minnesstund o visade konserter för Michael Jackson.. Visat nåt om honom typ varje dag på tv och många butiker spelar hans låtar... Idag har det inte varit så mkt Jobbat ,kollat på Masterchef (ett måste) sen annat på tv sen nu bloggar jag detta... Så det blir snart sovdags för min del... Längtar till helgen LEDIG :D:D kommer nog bli avsked för Elodie då som kommer att lämna mig nästa vecka för hon ska börja sin resa då =) menemn ska jag med snart :D:D Just det, i tisdes så var man på Hiphopen då var det sista gången med Michael Jackson dans/koreografi eller hur det stavas.. Riktigt skoj + att jag lärde mig stegen ovanligt snabbt haha :D:D Kanske har det lite i mig nu ;) lär mig snabbare eller så var det bara tur... haha :D:D menmen Go natt o ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar