söndag 10 maj 2009

work




denna veckan har jag jobbat väldigt mycket, jobbat från måndag till söndag många timmar varje dag,hiphop tis&ons, sen i fredes var jag på hejdåfest för en tjej som ska tillbaka till korea på tisdag.. väldigt tråkigt tycker jag... Och sen ska man jobba fram till lördag igen.. sen en ledig dag sen på det igen... så det blir mycket jobb, men de e sånt man får ta.. Tåla det i 5 veckor till tills en tjej slutat skolan så slipper jag jobba lika mycket men i alla fall 5 dagar i veckan :D:D gillar vi..


Ja det är väl det som har o kommer hända....


Härom natten när man skulle sova hörde man ett oväsen utanför fönstret... Var några possums som inte kom överrens eller något som klättrade i trädet utanför mitt fönster.. men dom har lugnat ner sig nu som tur är :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar