måndag 18 maj 2009

ny vecka

Jaha då har en hel vecka gått nu då, jobbat hela veckan utom söndag ÄNTLIGEN var man LEDIG :D jobbat i 13 dagar nu.. men denna veckan blir det bara 6 dagars jobb! men har varit på hiphopen som vanligt alltid skoj när man ser ut som ett STORT frågetecken när man inte riktigt hänger med på hur man ska göra... men det löser sig alltid på något vis :D Kanske inte helt perfekt men helt okej.... Känner att ja är lite dålig på att uppdatera men det ska försöka bli ändringar på det! I söndees när man äntligen var ledig blev det till att städa lägenheten och tvätta, sen fick man sitta framför tvn många timmar o se på Eurovision SC... Gick ju inte så jättebra för Sverige, skicka nån lite överraskande bra låt istället o vinn nästa år.... Vet inte riktigt vad jag tyckte om Norges bidrag får nog ta o lyssna på den fler gånger innan jag bestämt mig.. Men Europas mode är nog väldigt kortkort med släp där bak.... Eller??
Menmen min chef gillar mig och det är super bra :D kanske en liten favorit vem vet men känns superduper bra ändån.. kanske kan sponsra mig så jag kan förlänga mitt visum eller nåt?!
Nä men blir väl sova nu så man kan jobba imorgon....
Ha de nice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar