tisdag 10 januari 2012

nytt år nya tag =D

Så nu har det nya året kommit o det känns lite märkligt o säga "förra året" redan tycker jag men man vänjer sig snart antar jag.... O jag ska försöka bli bättre på att skriva här..... Men iaf... Nyårsafton kom o det blev att man hamnade på någon pirat fest.. helt okej måste jag säga....
Sen blev till att jobba dagen efter i 8h om inte lite mer... ja sen kom jag hem på kvällen mega trött, blev till att äta sen så la jag mig i soffan o lyckades somna o sova där typ nästan hela natten... Slut som person kan man ju kalla det.....
Sen blev det att jobba i 4 dagar till innan det blev en ledig dag...
O på min lediga dag blev det en shopping dag med Malin o åkte till en Vegetarisk/Vegansk restaurang/café i Avalone.... Mysigt ställe o det blev en liten tur till stranden med... Mysigt hade vi denna dagen...
Så det blev inhandling av snorkelsätt o simkläder o simbrillor... nu ska det börjas simma i havspoolen.... försöka komma igång med träning.. .hehe ska bara ta tag i det o det har ju gåt sådär dom andra gångerna jag sagt det...  ;)
Blev iaf att snorklat i söndags mysigt men såg några fiskar men hoppas på bättre tur nästa gång....
Sen har man jobbat o vatt ledig igen.. Då blev de o umgås med Emmy o Sophie stekte på stranden sen blev det dra till Steyne o käka... Vissa pubar i Manly har sånt typ 2 för 1 rätt... väldigt bra och steyne har halva priset om man e själv.... så vi hamnade där o hade en trevlig kväll
Sen blev det hem o skypa med MIM :D äntligen har vi kunnat skypa... Det gjorde kvällen ännu bättre :D 


Japp det e väl det som har hänt det nya året... Bakat o haft mig med..... mmm som sagt underbart här i paradiset <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar