lördag 24 september 2011

veckosammanfattning!

Veckan som har gått sen jag skrev sist har det hänt mycket... Jag har bott på ett vandrarhem o delat rum med 7 andra.. rätt trevliga tjejer från lite varsom.... Skolan började i måndes med Orientation week.. Då man fick träffa alla andra nya elever.. Lite intro om sitt program lite rundturer på skolan haft cocktailparty,reptilkväll med partaj efteråt, teambuilding, bbq dag med lite olika aktiviteter med bla lärare mot elever i "mini-os" väldigt roligt att titta på... Man fick även prova på Hiphop o Zumba väldigt roligt... Hann även med en 2h strandpromenix o lite beachvolleyboll med några från skolan... riktigt roligt måste jag säga... kände mig jättenöjd iaf :P
Haft en jätterolig vecka på skolan...

Igår åkte jag o Malin in till sydney för att kolla på MANLY SEA EAGLES i publiken fanns det 31982 åskådare som tittade på denna match... Och det bästa av allt var att Manly vann o gick vidare till FINAL =D as nice...
Idag har jag ÄNTLIGEN flyttat ut från vandrarhemmet o ÄNTLIGEN flyttat in hos Malin =D så nu slipper ja leva i en resväska på ett ganska bra tag :P skönt..... Blev packa upp, tvätta, komma i ordning , handla ner o titta på en rugby match som resulterade i att Warrios (nya zeeland) ska möta Manly nästa söndag i final =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar