söndag 6 september 2009

MANLY SEA EAGLES











Igår så började jag med att prova på ett volountärarbete i en ekologisk liten butik... helt okej faktiskt men måste lära mig kassan bättre o vad ja ska göra där.. men det kommer efter några gånger... Sen på kvällen blev det att jag åkte alldeles själv för att titta på Manly Sea Eagles spela på hemmaplan... Var ett måste för att det var typ sista "viktiga" matchen innan finalerna börjar :D och såklart så var ja riktigt glad att jag gick :D det blev ju hela 38-4 till Manly Sea Eagles blev typ nästa mål hela tiden helt sjukt o mega bra stämning sen på kvällen träffade jag Malin på brookvale hotel o där firade vi Manly vinsten :D:D kunde inte bli bättre.. De roliga var att kom fram en man som gav oss pengar till Öl för han trodde inte vi hade några.... Manly/austalienarna är mega snälla här.. tänker inte bara på sig själva utan alla andra med... Underbart ställe jag har kommit till :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar