fredag 7 augusti 2009

veckan
















okej denna veckan har jag jobbat som vanligt och göra mer kaffe efterhand.. igår var det mega jobbigt ensam i köket o mega många beställningar + att mn inte hade någon prep som man kunde använda för personen dagen innan ahde inte gjort det :/ irriterande men ja... I tisdes danasade jag hiphop igen. det är faktiskt roligt men inte denna dagen, blir så irriterad när det går så lätt för alla andra som lär sig stegen direkt o jag ser ut som ett STORT frågetecken o gör inte alla steg bra... en liten frustrerande timme menmen blir bättre nästa vecka :D:D här kommer en länk * http://contiki.com/tours/34-aussie-explorer-with-sailing-whitsundays-option som du kan spana in om du är nyfiken på hur min resa kommer att se ut och var jag kommer resa någonstans från den 1 november (sommaren börjar då med =) ) nice ja det är väl det som hänt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar